У ПЦУ розповіли, як повертають "вкрадені" Росією традиції

Прeдстoятeль Прaвoслaвнoї цeркви Укрaїни, митрoпoлит Київський і всієї Укрaїни Eпіфaній в інтeрв’ю Рaдіo Свoбoдa рoзпoвів, як ПЦУ прaцює нaд уніфікaцією цeркoвниx трaдицій і пoвeртaє “вкрaдeні”, из-за його словами, Росією, передає УНН.

Коментуючи питання относительно те, що в таких речах, як богослужбовий спів, зовнішній вигляд ієрархів тощо, “помітно, що шабаш базується саме держи московській традиції”, главноуправляющий ПЦУ відповів: “Приставки не- все базується. Чому? Якщо говорити относительно російську традицію, в таком случае це певною мірою є українська традиція, яка була забрана свого часу з Києва”.

“В один присест ми працюємо надо тим, щоб уніфікувати і спів. У нас є фахівці, які займаються розробкою богослужбових книг, щоб по сей день уніфікувати. Але получай це потрібен момент”, — сказав Епіфаній.

“Це стосується і богослужбового одягу. Якщо ви залпом подивитеся, то більшість духовенства трендец ж таки поступово самостійно змінює. Ми безвыгодный примушуємо. Бо силою ніколи невыгодный прищепиш любов раньше чогось. І священнослужителі повинні поступово самостійно приспеть до усвідомлення. І я бачу, що цей процес досить інтенсивно с налету розвивається. Потрібен тільки время”, — додав він.

Подле цьому предстоятель ПЦУ ще один раз наголосив: “Якщо говорити относительно російські традиції, так треба знати ще й історію, що це свого часу були вкрадені українські добрі традиції. Тому я думаю, що з кое-когда українська церква если більше змінюватися, реформуватися і робити кончено задля того, щоб бути интеллектуально корисною кожному українцеві”.

У Російській православній церкві, яка тривалий часик існувала як неканонічна, в розколі зі світовим православ’ям і в відриві від нього, значна частина богослужбових практик віддалилася від первісних грецьких. Коль в 17-му столітті в РПЦ почали повертати традиції грецького зразка, їх запозичали в Київській митрополії Вселенського патріархату, дескать старі церковні практики були збережені. Невдовзі РПЦ анексувала Київську митрополію, лично перепідпорядкувавши її Москві. Відтоді для території Росії і України діяла єдина церковна організація і спільні богослужбові практики; подле цьому деякі з таких практик української церкви були фактично втрачені.

Комментарии и уведомления в настоящее время закрыты..

Комментарии закрыты.